2018-12-03 07:38:00

Навіщо науковцям подорожувати? Чи не є академічна мобільність вдалим прикриттям «академічного туризму» або «полюванням за головами» найрозумніших представників «третього світу»?
З таких провокаційних питань розпочався перший блок третього змістового модулю курсу «Основи європейської проектної діяльності», покликаний підготувати слухачів до участі у провідних європейських програмах академічної мобільності під «парасольками» Erasmus+ KA107, Horizon2020 Marie Curie, DAAD тощо.
Звісно, навчання за програмою EUROPROC передбачає і опанування суто технічних навичок: складання CV, написання мотиваційного листа та листа-запиту до приймаючої сторони, укладання програми стажування, роботу із каталогами курсів тощо. Проте розпочинати довелося з мотивації. Тож, для чого потрібна мобільність? Побачити нові країни? Здобути жадане посвідчення доцента? Розширити горизонти та отримати певний імпульс до саморозвитку у найширшому сенсі слова? «Обмінюватися досвідом», як раз у раз стомлено пишуть у пояснювальних документах потенційні апліканти?