Проектифікація докторської освіти у світі



У рамках наукової складової проекту EUROPROC академічним координатором проекту EUROPROC Вікторією Меняйло проведено аналіз зарубіжного досвіду щодо підготовки PhD з метою встановлення напрямків розвитку докторської освіти у сучасному світі. Показано, що основною формою, змістом і результатом навчання здобувача стає підготовка реального проекту, розробленого у виробничих умовах співробітником, який працює на підприємстві і паралельно навчається у докторантурі (work-based learning), або докторантом, який здійснює розробку проекту на замовлення зовнішньої організації (project-based learning). Результати дослідження на тему "Professionalisation and projectification of the doctoral education in the world") опубліковано у болгарському науковому журналі «Научен вектор на Балканите»

10.06.2019 09:20:00

This project has been funded with support from the European Commission. The web-site information reflects the views only of the authors, and the Commission cannot be held responsible for any use which may be made of the information contained therein. Use of web-site materials, reposting and dissemination are only for free of charge usage with obligatory reference to the source web- site: “European Project Culture”

National Erasmus+ Office in Ukraine (EU-funded project) © Copyright 2017, All Rights Reserved |

Hits:
team