Педагогічні науки. №1, 2017 р.
[Титул]{Title}
[Зміст]{Contents}
Вербин Н. Б. [Розвиток професійної витривалості військових керівників: історико-педагогічний аналіз]{Development of professional endurance of military leaders: historical and pedagogical analysis}5-12
Загородня А. А. [Моделювання освітніх систем економічної галузі України та Республіки Польща]{Modeling of educational systems of the economic sector of Ukraine and Republic of Poland}13-18
Лещенко О. Г. [Профілактика соціального сирітства як актуальна потреба сьогодення]{Prevention of social orphanhood as actual need of the society}18-25
Побидайло Н. Г. [Роль краєзнавства у формуванні географічної картини світу: педагогічний аспект]{The role of local history in the formation of a geographical picture of the world: pedagogical aspect}25-30
Заверико Н. В., Шугайло Я. В. [Проблема формування критичного ставлення підлітків до засобів масової інформації: соціально-педагогічні аспекти]{The problem of formation a critical attitude of adolescents to the muss-media: social-pedagogic aspects}31-39
Куликовський С. С. [Підходи до визначення гри як феномену соціальної дійсності]{Approaches to the definition of games as a phenomenon of social reality}39-47
Овсяннікова В. В. [Особливості становлення ціннісних орієнтацій підлітків]{Features the formation of value orientations among adolescents}47-53
Vasylchenko O. [Foreign language as means to form university students gender competence]{Foreign language as means to form university students gender competence}54-60
Гладій А. Л. [Програма мобільності для студентів та викладачів Erasmus+ на польському прикладі та перспективи участі України]{The erasmus+ program of the mobility for students and teachers with Polish example and the prospects of ukrainian participation}61-68
Зубцова Ю. Є. [Особливості лекції у вищому навчальному закладі в контексті реалізації діяльнісного підходу]{Lecture peculiarities in a higher educational institution in the context of active approach}68-74
Локарєва Г. В. [Педагогічний конфлікт у навчально-виховному процесі вишу: дефініції, сутнісні характеристики, конфліктологічна компетентність]{Pedagogical conflict during educational process of higher school: definitions, contemporary characteristics, conflict competence}75-84
Багорка А. М. [Особливості змісту професійної підготовки майбутніх фахівців фізичної культури і спорту в системі «Коледж-університет»]{Characteristics of content of professional training of specialists of physical culture and sports in the «College-university system»} 85-90
Безкоровайна Л. В. [Реалізація змісту професійної підготовки майбутніх фахівців з туризмознавства у вищих навчальних закладах]{Implementation of the contents of training the future masters in tourism in higher education}90-98
Захаревич М. В. [Формування основ професійної етики у процесі фахової підготовки майбутнього актора]{Forming the foundations of professional ethics in the process of preparing the prospective actor}99-104
Короткова Л. І. [Сутність та структура професійної компетентності майбутніх фахівців сфери послуг в умовах освітньо-виробничого кластеру]{Essence and structure of professional competence of future services workers in conditions of educational-industrial clusters}104-110
Круглик В. С. [Аналіз зарубіжних досліджень методів підготовки майбутніх інженерів-програмістів до професійної діяльності]{The analysis of foreign researches of training future software engineers methods for professional activities}110-117
Пінчук Л. М. [Використання ігрових педагогічних технологій у процесі формування англійськомовної компетенції]{Using educational game technologies in the process of formation of the communicative competencein english}118-123
Пономаренко Я. С. [Формування професійно орієнтованої англійськомовної читацької компетентності в учнів професійних ліцеїв технічного профілю]{Formation of professionally oriented english language competence in reading of pupils of professional lyceums of technical profile}124-132
Хе Сюефей [Педагогічні умови як головний фактор музичної підготовки майбутнього вчителя хореографії]{Pedagogical conditions for the improvement of musical training of future teachers of choreography in process of professional training}132-139
Шумський О. Л. [Концептуальна модель формування готовності майбутніх учителів іноземних мов до лінгвосамоосвіти]{Conceptual model of forming the future foreign language teachersʼ preparedness for linguistic self-education}139-145
Юдіна О. В. [Дидактичні передумови формування іншомовної комунікативної компетентності студентів на основі інтернет-технологій]{Didactic prerequisities for building students`foreign language communicative competence based on internet-technologies}146-152
[Вимоги до оформлення статей у «Вісник Запорізького національного університету» за фахом «Педагогічні науки»] 153-156