21 травня 2025 року здобувачі освіти ВСП ФКБХТ ЗНУ спеціальностей «Маркетинг» та «Підприємництво та торгівля» долучилися до фахового вебінару «20+ маркетингових каналів для e-commerce», організованого у співпраці викладачів ЦК маркетингу, торгівлі та біржової діяльності Світлани ГРОХИ та Вікторії БРЕЖНЄВОЇ з Українською асоціацією маркетингу (УАМ).
Захід провела Оксана Вобяченко, СМО платформи eSputnik. Спікерка поділилася з учасниками реальними практиками та інструментами digital-маркетингу, які дозволяють ефективно працювати з онлайн-продажами. Здобувачі ознайомилися з:
✅побудовою матриці маркетингових каналів для електронної комерції;
✅принципами пріоритезації каналів в умовах обмеженого бюджету;
✅ключовими метриками ефективності каналів;
✅прикладами реальних кейсів із e-commerce.
Участь у подібних заходах є частиною реалізації компетентнісного підходу до навчання, зміцнення зв’язку з професійною спільнотою та практичної складової освітніх компонентів: «Електронна комерція», «Маркетинг», «Маркетингові комунікації».
Це — черговий крок до формування професійних компетентностей, орієнтованих на реальні виклики ринку, а також важливий елемент забезпечення якості освітньо-професійної програми.