14 травня 2025 року студенти 2–3 курсів спеціальностей «Маркетинг» та «Підприємництво та торгівля» ВСП ФКБХТ ЗНУ взяли участь в онлайн-воркшопі «UX-дослідження в дії: розбираємо кейс і знаходимо точки зростання через розуміння користувачів», організованому у співпраці з Українською Асоціацією Маркетингу (УАМ).
Ініціаторами участі у заході стали викладачі циклової комісії Маркетингу, торгівлі та біржової діяльності – Світлана Гроха та Вікторія Брежнєва, які послідовно впроваджують практико-орієнтоване навчання в освітній процес і формують прикладну складову освітніх компонент «Маркетинг», «Розробка товарів», «Організація ринкових досліджень".
Спікером воркшопу виступив Alexey Delyukov, CEO дослідницької агенції Research.ua. Учасники заходу на практиці ознайомилися з повним циклом UX-дослідження: від постановки проблеми та цілей до проведення інтерв’ю, аналізу результатів та формування рекомендацій для вдосконалення продукту.
Здобувачі освіти мали змогу:
✔️зануритися в логіку UX-досліджень як сучасного інструменту маркетингу;
✔️розвинути аналітичне мислення та навички виявлення потреб користувачів;
✔️оцінити роль досліджень у прийнятті рішень щодо продуктового дизайну та комунікацій
Подібні освітні події підсилюють зв’язок між теоретичною підготовкою і практикою, сприяють професійній орієнтації студентів та є важливою складовою забезпечення якості освітньо-професійної програми.