23 квітня 2025 року здобувачі освіти 2 та 3 курсів спеціальностей «Маркетинг» і «Підприємництво та торгівля» ВСП ФКБХТ ЗНУ долучилися до вебінару «Як залучити 98 журналістів з 8 країн світу висвітлювати подію», організованого за ініціативи викладачів циклової комісії маркетингу, торгівлі та біржової діяльності Світлани ГРОХИ та Вікторії БРЕЖНЄВОЇ у співпраці з Українською асоціацією маркетингу (УАМ).
Подія стала важливим кроком у реалізації практико-орієнтованого підходу до навчання та сприяла популяризації таких освітніх компонент, як «Маркетинг», «Торговельна реклама», «Маркетингові комунікації». Студенти мали змогу безпосередньо ознайомитися з сучасними підходами до просування подій у медіа, формуванням інформаційного профайлу, підготовкою матеріалів для іноземних і національних редакцій.
Спікерка заходу – Vlada Mikolyuk, засновниця PR-агенції PRoector, поділилася власним досвідом роботи з міжнародними журналістами та розповіла про 5 ключових елементів ідеальної новини, виклики PR-комунікацій і практичні кейси з власної роботи.
Такі зустрічі з практиками дозволяють здобувачам освіти формувати актуальні компетентності в галузі маркетингових комунікацій і PR, критично оцінювати інформаційні підходи та застосовувати набуті знання під час опанування освітніх компонент і в подальшій професійній діяльності.
Залучення студентів до подібних подій є одним із інструментів забезпечення якості освітньо-професійної програми та відповідає сучасним вимогам до підготовки фахівців з маркетингу та підприємництва.