15 травня 2025 року на території Відокремленого структурного підрозділу «Фаховий коледж бізнесу та харчових технологій Запорізького національного університету» відбулася відкрита першість військово-патріотичної гри «Джура» серед студентів Запорізьких коледжів,яка зібрала команди молодих патріотів, готових продемонструвати свою фізичну підготовку, знання історії та вміння працювати в команді. Цей захід, що став знаковою подією для студентської молоді, мав на меті не лише виявити найсильніших, а й виховати в учасників почуття відповідальності, взаємодопомоги та поваги до національних традицій.
14 травня 2025 року студенти 2–3 курсів спеціальностей «Маркетинг» та «Підприємництво та торгівля» ВСП ФКБХТ ЗНУ взяли участь в онлайн-воркшопі «UX-дослідження в дії: розбираємо кейс і знаходимо точки зростання через розуміння користувачів», організованому у співпраці з Українською Асоціацією Маркетингу (УАМ).
У ВСП ФКБХТ ЗНУ відбувся захист курсових робіт здобувачів освіти 2 та 3 курсу спеціальності 076 «Підприємництво та торгівля», які навчаються за освітньо-професійною програмою «Товарознавство та комерційна діяльність».
У ВСП ФКБХТ ЗНУ успішно відбувся відкритий захід викладача Циклової комісії "Маркетингу, торгівлі та біржової діяльності" Воронько Наталії Іванівни.
23 квітня 2025 року здобувачі освіти 2 та 3 курсів спеціальностей «Маркетинг» і «Підприємництво та торгівля» ВСП ФКБХТ ЗНУ долучилися до вебінару «Як залучити 98 журналістів з 8 країн світу висвітлювати подію», організованого за ініціативи викладачів циклової комісії маркетингу, торгівлі та біржової діяльності Світлани ГРОХИ та Вікторії БРЕЖНЄВОЇ у співпраці з Українською асоціацією маркетингу (УАМ).
18 квітня 2025 року відбувся успішний захист курсових робіт студентів групи 9М-1/22, які вивчають дисципліну «Маркетинг».
12–13 квітня 2025 року в Києві відбувся Національний фінал Міжнародної олімпіади з економіки, який об’єднав 42 найкращих учасників з усіх куточків України. Фіналістами стали студенти з 17 областей та міста Києва, які подолали кілька попередніх етапів серед майже 19 000 учасників.
16 квітня 2025 року здобувачі освіти спеціальностей «Маркетинг» і «Підприємництво та торгівля» ВСП ФКБХТ ЗНУ долучилися до онлайн-вебінару «Якісні дослідження: як отримати глибоке розуміння суспільних явищ і маркетингових тенденцій», організованого у співпраці з Українською асоціацією маркетингу (УАМ). Ініціаторами участі виступили викладачі циклової комісії Маркетингу, торгівлі та біржової діяльності — Світлана ГРОХА та Вікторія БРЕЖНЄВА.
У 2025 році християни східного та західного обрядів святкують Великдень в один день – у неділю, 20 квітня. Великдень – перехідне свято, і його дату для кожного року вираховують за місячно-сонячним календарем.
07.04. у нашому коледжі відбулася відкрита першість з бадмінтону. Були запрошені абітурієнти, студенти, викладачі.