Центр гендерної освіти ЗНУ взяв участь у роботі Всеукраїнської мережі осередків гендерної освіти ВНЗ

логотип

Центр гендерної освіти ЗНУ взяв участь у роботі Всеукраїнської мережі осередків гендерної освіти ВНЗ з проблеми «Гендерний аудит в університетах як інструмент просування політики рівних прав і можливостей для жінок і чоловіків у сфері освіти».

 Тетяна Голованова, керівниця центру гендерної освіти ЗНУ взяла участь у семінарі на тему «Гендерний аудит ВНЗ як інструмент реалізації політики рівних прав та можливостей жінок та чоловіків в освітній сфері» за підтримки Фонду ім. Фрідріха Еберта в Україні. Експертна зустріч, що проходила 1-3 липня  в СумДУ, зібрала близько 60 учасниць/-ків, серед яких – представництво 23 українських вишів із 13 міст України, делегація з Білорусі у складі 15 гендерних експерток/-ів, іноземна експертка у сфері гендерного аудиту Сілке Стейнхілбер (Німеччина), а також головна спеціалістка Департаменту вищої освіти МОН України Чубко Аліна.

     Особливу увагу на семінарі було присвячено вивченню міжнародних напрацювань у сфері гендерного аудиту. Гостя з Німеччини Сілке Стейнхілбер поділилася європейським досвідом процедури гендерного аудиту, у тому числі розповіла про мотивацію та необхідні складові аудиту — планування, інструменти, принципи проведення. Всі ці знання учасники/-ці семінару оцінили як вкрай цінні та корисні, адже проведення гендерного аудиту у ВНЗ обрано магістральним напрямком діяльності Мережі у поточному році. Завдяки подібним семінарам вдається удосконалювати та «відшліфовувати» цю нову для української вищої школи процедуру.  Олена Давліканова, координатора проектів Представництва фонду ім.. Фрідріха Еберта в Україні звернула увагу, що  25-27 березня  2015 року у Запорізькому національному університеті відбувся семінар з річної програми діяльності Всеукраїнської мережі осередків гендерної освіти. Включення у роботу семінару голови індустріального гендерного комітету з реклами Ірини Лилик дало змогу ознайомитись із нещодавно запровадженими в Україні механізмами протидії дискримінаційним проявам у рекламі. Врешті-решт захід був наповнений чисельними дискусіями та збором пропозицій щодо інтегрування гендерної складової в систему вищої освіти та створення у ВНЗ гендерночутливого середовища.